Odkurzacz HENRY HVR 200 lepszy od rocznego HVR 160 ? - sprawdź dlaczego

ODKURZACZ HENRY HVR 200 

BARDZIEJ ECO BO MNIEJ ZUŻYWA WORKÓW?

pan Ryszard napisał o odkurzaczu Henry HVR 160:
"niestety zawiodłem się tym odkurzaczem. Używałem w Anglii Henry HVR 200 wiele lat. Gdy przyjechałem do Polski kupiłem Henry HVR 160. Był nieco tąńszy a sprzedawca zapewniał, że nie ma różnicy pomiędzy nimi, bo e same silniki, wykonanie, osprzęt. ALE JEST Różnica. Zbiornik jest tak mały, że muszę go wymieniać cZęściej. Wprawdzie wchodzi ten sam worek 9 litrowy, ale przy zapełnieniu trochę więcej niz 1/3 musze worek wymieniać. Potem poczytałem w danych technicznych - wielkość zbiornika to 6 LITRÓW a w praktyce o połowę mniej. Nowy produkt hvr 160 dla naiwnych - clou jest taki, żeby wymieniać częściej worki. i tęsknię za poczciwym modelem HVR 200, gdzie wymieniałem worek 1 x na 3 m-ce !!!!

DLATEGO POLECAMY ODKURZACZ HENRY 200-11 

najnowszy model jednobiegowy

ZNANY OD KILKUDZIESIĘCIU LAT.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz